با حضور ریئس هیئت فوتبال هرمزگان برگزار شد

اختتامیه دوره مربیگری درجه C فوتبال آسیا



اختتامیه دوره مربیگری  درجه C فوتبال آسیا با حضور رئیس هئیت فوتبال هرمزگان برگزار شد.‌

    
به گزارش صبح ساحل، دوره مربیگری فوتبال درجه C  آسیا به مدرسی عارف دریس به مدت دو هفته با حضور ۲۲ نفر از مربیان استان در بندرعباس برگزار شد.
در مراسم اختتامیه که در سالن مجموعه شهدای کارگران بندرعباس با حضور قاسم رنجبریان ریئس هیئت فوتبال استان هرمز گان، اصغر معماری دبیر هیئت فوتبال استان، محمد احمدی زاده ریئس هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس ، عارف دریس مدرس دوره و حسن معماری ریئس کمیته آموزش هیئت فوتبال برگزار شد، قاسم رنجبریان ریئس هیئت فوتبال استان هرمزگان گفت: برگزاری ۱۵ دوره آموزشی مربیگری و داوری در استان هرمزگان طی ۸ ماه  دربین هیئت های فوتبال استان های کشوربی نظیر است و این نشان از اهمیت هیئت فوتبال استان به بحث آموزش و تلاش همکارانم در بخش های کمیته آموزش و داوران می باشد.
وی افزود: استان هرمزگان در لیگ های مختلف فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی چه آقایان و بانوان  نماینده دارد و امید واریم یک بار دیگر شاهد حضور حداقل یک تیم در لیگ یک و لیگ برتر باشیم.
محمد احمدی زاده ریئس هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس با اشاره به سختی های برگزاری دوره آموزش، ودیگر برنامه هایی که توسط هئیت ها برگزار می شود گفت: تنها عشق وعلاقه است که توانسته است فوتبال شهرستان بندرعباس را سر پا نگه دارد.
وی بیان داشت: یکی از برنامه های خوبی که با هیئت استان انجام داده ایم ایجاد همدلی و ارتباط همه جانبه است که باعث موفقیت هیئت فوتبال شهرستان شده است.
در پایان به مربیان گواهی شرکت در دوره اهدا شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها